Kdo je můj zákazník?

Při svém podnikání jsem poznal, jak je důležité mít i pro běžného podnikatele vlastní web. Znám ale současnou situaci dnešních drobných podnikatelů, kdy je snaha šetřit maximálně výdaje. Nenabízím proto drahé luxusní řešení, které si mohou dovolit jen některé firmy. Naopak, snažím se vyjít vstříc začínajícím podnikatelům. Těm, kteří mají zájem začít podnikat a využít k tomu internet.

Nenabízím drahé řešení webu na míru dle přání zákazníka, kde by bylo vše řešeno komplikovaně od grafického návrhu, až po konečné řešení často zbytečně komplikovaného webu, kde je kladen důraz na šokování návštěvníka webu různými zbytečnými animacemi. Takové řešení bývá často dosti drahé, ne každý si ho může dovolit.

Místo toho vám můžu nabídnout typizované (a proto levné) řešení prodejního webu podnikatele, který využívá jednotný vzhled v několika variantách pro možnost vícenásobného použití. Jedná se o už odzkoušené řešení, které jsem schopen nainstalovat na váš web v krátkých časových lhůtách.

Pro své zákazníky tvořím typizované prodejní weby. Ty obsahují vše nutné pro moderní prodejní web. Od prvotního oslovení návštěvníka webu, který vám na sebe zanechá kontakt, přes možnost následného kontaktování takového zákazníka, až po konečný proces objednávky s vystavením faktury s možností dodání objednaného produktu, pokud je v elektronické podobě.

Je mi jasné, že rozumíte hlavně svému podnikání a internet může být pro vás tajemná oblast, se kterou si nevíte rady. Já sám jsem možnosti internetu studoval dlouhé roky. Můj první web jsem si zřídil už v roce 1996 (mám už proto s webem zkušenosti déle, než 20 let), od té doby neustále studuji, jak web sestavit tak, aby co nejvíce působil na své návštěvníky. Nejvíce mě přitom zajímá psychologie prodeje a možnost jejího převedení do praxe.

Zajímají mě nejen zdarma dostupná řešení pro tvorbu webu, ale také placené aplikace často s mnohem větším komfortem. Zkoumám různé dostupné možnosti a sleduji, co nového je v oblasti tvorby webu dostupné. Mám proto možnost nabídnout svým zákazníkům vhodné řešení respektující jejich finanční možnosti.

V dnešní době už existují různé aplikace, které dovolí tvorbu webu i lidem, kteří zvládli například složitější funkce ve Wordu, nebo Excelu. Web se tak skládá jako stavebnice, kdy není nutná znalost programování. Doporučím vám, které aplikace to jsou. Můžu vás naučit je používat, abyste si mohli s takovými aplikacemi sami vytvořit svůj web. Seznámím vás také s tím, co vše musí web obsahovat, aby vám na něm návštěvníci nechali na sebe kontakt. Ukážu vám také, jak takové kontakty díky email marketingu maximálně zhodnotit.