Den 003/100 – Setkání partnerů SmartSelling

Třetí den byl, dalo by se říct, odpočinkový. Odpovídá to normálu, na dlouhodobých akcích se počítá, že třetí den bývá krize. Já žádnou krizi neměl, jel jsem do Brna na setkání partnerů firmy SmartSelling. Což je pro mě vlakem výlet na celý den, 650 kilometrů.

Firma SmartSelling vyvíjí a dodává aplikace Mioweb (tvorba webu), SmartEmailing (rozesílání emailů) a FAPI (objednávkový a fakturační systém). Jsou to aplikace určené pro podnikání na webu. Sám je používám a propaguji dál. Zajímalo mě proto, co je nového, rád jsem se proto zajel do Brna podívat.

Zjistil jsem pár zajímavých drbů ze zákulisí SmatSellingu, které není možné publikovat, … 🙂 Dozvěděl jsem se ale taky informace, které je možné dále publikovat. Například, už brzy bude zveřejněna nová aplikace podporu Affiliate. Ta jak se zdá, bude dosti konkurovat Affilboxu. Jsem zvědav, jaké bude srovnání. Dostal jsem zkušební přístup do aplikace, ozvu se za pár dní.

A jen tak mimochodem, firma SmartSelling se minulý rok přestěhovala, v sousedství má zajímavou architekturu. Původně spíše počítali, že budou sídlit přímo v tomto domě.

Pro mě je takové setkání důležité z několika důvodů. Navzájem máme možnost se vidět, poznat kdo jsme. Ne jen oficiálně, hlavně ale osobně. S několika lidmi SmartSelling se znám dokonce ještě z doby, kdy ještě nebyli součástí firmy. I z toho důvodu je jakékoliv jednání rozhodně otevřenější a přímější, než oficiální komunikace obchodních partnerů, kteří o sobě ví jen oficiální údaje.

Další příjemné okamžiky jsou setkat se i s dalšími lidmi se společným zájmem. Každý z nich mě může něčím posunout dál. Třeba už jen tím, že řekne něco, co on sám za důležité nepovažuje, já si ale uvědomím souvislosti s mými problémy, kdy si najednou uvědomím, jak je možné je řešit. Rozhodně proto podobná setkání doporučuji.

Na čem jsem dnes dělal

  • Brno, setkání partnerů firmy SmartSelling

Na co se zaměřit zítra

  • Dopracovat v nastavení a zdokonalení webu Vyzva100dni.cz

Podívejte se na video z dnešního dne

Zdroje inspirace, zajímavé odkazy

Jak na paušální výdaje v podnikání?

Většina malých podnikatelů podnikajících na internetu využívá nejčastěji uplatňování výdajů v daňovém přiznání formou paušálu. Ne každý si je ale jistý, co a jak na daňovém přiznání vykazovat. Pokud se vás to týká, stáhněte si příručku Paušální výdaje pro rok 2016/2017.

Petr Ozogán

Mám to tady všechno na starosti. Udělám vše pro to, abyste zde našli to co vás zajímá.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *